Oldal kiválasztása

Tisztelt Ügyfelünk, Partnerünk!

Tisztelt Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk, hogy a személyes kapcsolatok minimalizálása érdekében korlátozásokat vezettünk be, ezért Cégünk 2020. március 17-től kezdődően ügyeleti rendszerben működik.
Ügyfeleinkkel, Partnereinkkel szemben a lehető legnagyobb mértékben csökkentjük a személyes kontaktust, a koronavírus további terjedésének minimalizálása érdekében.

Fentieknek megfelelően, átmenetileg Ügyfeleinket személyesen nem fogadjuk, a futároknak, áruszállítóknak, ételszállítóknak az összekészített árukat a bejáratnál átadjuk, azokat tőlük átvesszük, de az épület belső terébe (irodák, raktár, mellékhelyiség) való bejárási lehetőséget további intézkedésig nem engedélyezzük.

Mindezen intézkedések, az Ön és Kollégáink egészségének megóvása érdekében történnek.

A továbbiakban kizárólag a logisztika és a szerviz fog benti munkát végezni, a kiszervezhető területek (értékesítés, pénzügy) átkerültek otthoni munkavégzésre.

A szokásos csatornákon (telefon, E-Mail) Kollégáink természetesen folyamatosan elérhetőek lesznek.

HOL lehet velünk kommunikálni? 

helpdesk@delfinrendszerhaz.hu

info@delfinrendszerhaz.hu

kereskedelem@delfinrendszerhaz.hu

Rendszeresen nyomon követjük a járványügyi helyzettel kapcsolatos fejleményeket, további intézkedéseket – szükség esetén – ennek ismeretében teszünk.

Köszönjük együttműködését.