Oldal kiválasztása

zaSZOLGÁLTATÁSOKHOZ:

A DELFIN Rendszerház  Kft. az ország egész területén vállalja, hogy az irodatechnikai berendezések meghibásodása esetén 24 órán belül ügyfelünk telephelyén megkezdi a hiba elhárítását.

Szerviz szolgáltatásba bevont termékek körei:

RICOH termékek teljes palettája (nyomtatók, multifunkciós eszközök,faxok)

Pitney Bowes postai eszközök (borítékoló és hajtogató -gépek, bérmentesítő gépek, levélbélyegző gépek, addressright, borítékcímző printerek)

Szerviz szolgáltatások típusai lehetnek:

Eseti kiszállítás:

A DELFIN Rendszerház  Kft. az ország egész területén, rövid határidővel vállalja irodatechnikai (fénymásolók, nyomtatók, szkennerek, faxok, többfunkciós készülékek) berendezések kellék anyagainak, kiegészítőinek szállítását. Eredeti festékek, és minőségi után gyártott kellékanyag szállítás rövid határidővel.

Szerződéses szolgáltatásaink típusai:

A/ Átalánydíjas Karbantartási Szerződés

Szolgáltatás rövid leírása: havi átalánydíj ellenében a DELFIN Rendszerház Kft. garancia időn belül, illetve azon túl elvégzi a gyártó által az adott berendezésre vonatkozóan meghatározott terhelési nyomatonkénti karbantartását, gépek tisztítását.

B/ Javítási Szerződés

Szolgáltatás lényege: A javítási szolgáltatás tartalmazza az esetlegesen felmerülő javítások, kopó, nem kopó alkatrészek cseréjének munkadíjait is. Ebben az esetben szerződött partnereinknek az átalány díjon felül csak a felhasznált alkatrészek, és kellékanyagok árát kell külön megtéríteniük.

C/ Teljeskörű Üzemeltetési Szerződés (TÜSZ)

Szolgáltatás lényege: E szerződés keretében a DELFIN Rendszerház  Kft. garanciális időn belül, illetve azon túl, a lemásolt/nyomtatott/beolvasott példányszámok alapján kiszámlázott díjért – a papír, tűzőkapocs, illetve a villamos energia kivételével – minden a másológép üzemeltetéséhez szükséges szolgáltatást biztosít: biztosítja, és kiszállítja a kellékanyagokat, elvégzi a karbantartásokat, kicseréli a gyár által előírt terhelési ciklusszámok elérésekor a szükséges kopó alkatrészeket, meghibásodás esetén elhárítja a hibát, és ha szükséges kicseréli a meghibásodott alkatrészt, ha a másológép a helyszínen azonnal nem javítható, cseregépet biztosít a javítás idejére.

A TÜSZ szerződés főbb előnyei:

A berendezések működési költségei a felhasználói szokások ismeretében pontosan tervezhetőek, nincs előre nem látható kiadás.

A rendszeres karbantartásoknak, javításoknak köszönhetően, a berendezések kényszerű állása csökken, és élettartamuk meghosszabbodik.

A partner mindig ugyanazt a magas színvonalú szolgáltatást kapja, így kiküszöbölhetők a különböző szolgáltatók által nyújtott, a változó szolgáltatási minőségekből adódó egyéb veszteség faktorok.

Megállapodás jöhet létre az ügyfél igényeinek legjobban megfelelő megjelenési időről, valamint arról, hogy szükség esetén a DELFIN Rendszerház Kft. munka idején kívül eső időben kell a javítást elvégezni. Ezeket az extra szolgáltatásokat a DELFIN Rendszerház  Kft. felár ellenében vállalja. A szerződéssel rendelkező ügyfeleink gépeit  új gép  vásárlása esetén emelt áron vásároljuk vissza, tekintettel arra, hogy ezek a berendezések a rendszeres karbantartás és javítás miatt nagyobb piaci értékkel rendelkeznek.

Finanszírozási szolgáltatásaink:

–        tartós bérlet, rövid és hosszútávú futam időkkel.
–        tartós bérlet felújított eszközökre is.

SZOLGÁLTATÁSAINKRÓL KÉRJEN BŐVEBB INFORMÁCIÓT:

helpdesk@delfinrendszerhaz.hu

vagy az alkábbi telefonszámokon: +361-46 47-480