Hatékony ügyfél kommunikáció
Hatékony Ügyfél kommunikáció Pitney Bowes rendszerekkel.
Ebben a digitális korban az ügyfelek elvárják a vállalkozásoktól, hogy személyre szabott kommunikációt biztosítsanak számukra. Kevés a türelmük olyan vállalatok iránt, amelyek ezt nem értik. Pontos üzeneteket kell eljuttatni a célzott közönséghez, és ezzel növelhetik az ügyfelek elégedettségét.
Az ügyfelek minden eddiginél könnyebben kommunikálhatnak:
Rengeteg olyan információ található online és más csatornákon keresztül, amelyek segíthetnek nekik a megalapozott döntéseikben. Tehát napjainkban a vállalkozások túlélése azon múlik, hogy nyomós okot tudnak-e adni az ügyfeleknek a hűség megőrzéséhez.
Nagyon kevés vállalkozásnak van monopóliuma, ezért a kiváló ügyfél kommunikációra kell törekedniük, hogy kitűnjenek a zsúfolt piacon.
A kiváló ügyfélkommunikáció és a hatékony ügyfélszolgálat kulcsfontosságú, amelyre oda kell figyelni. Szakértelemre és még több szakértelemre van szükség az állandó és vonzó kommunikáció biztosításához. A pontosság és gyorsaság kulcsfontosságú lehet.
Azok a vállalkozások, amelyeknek ez rendben van, releváns és megnyerő interakciókat folytatnak az ügyfelekkel. Ez lehetővé teszi számukra a márkahűség kialakulását, értékes betekintést nyerhetnek és olyan kiváló tapasztalatokat nyújthatnak, amelyek szükségesek ahhoz, hogy az ügyfeleket életükig biztosítsák. Bemutatunk öt kulcsfontosságú területet, ahol a vállalatok segítséget nyújthatnak az ügyfelek kommunikációjának finomításához és élesítéséhez:
Előállítás.
A túl sok dokumentum nem éri el egyértelműen az üzenete célját. A vállalkozásoknak korszerűsíteniük kell a dokumentumaikat, és meg kell újítaniuk az elöregedett sablonokat. A következetlen márkajelzés megzavarja azokat az ügyfeleket, akik ezután segítséget kérnek (vagy elmennek). Világosan érthető dokumentumok kellenek, akár a kimutatások készítésekor és így az ügyfelek bevételei is gyorsabban jöhetnek, és az ügyfélszolgálatok terhelése csökkeni fog.
Szervezés
Sok vállalkozás különféle eszközöket használ ügyfelek dokumentumai készítéséhez, és különböző eszközöket és berendezéseket használ azok előállításához és elküldéséhez. Nem csak ezeknek az eltérő berendezéseknek, például több nyomtatónak a költségei nőnek, de megpróbálják összeegyeztetni a sokféle megoldást, ami sokszor logisztikai rémálmot jelenthet. A vállalkozásoknak ki kell hozniuk a szervezetüket a káoszból, központosítva a dokumentumgyártást, hogy egyensúlyban legyen a dokumentum gyártás, biztosítva ezzel is a hatékony ügyfélkommunikációt
Pontosság, adatbázis egyeztetések
A pontatlan ügyfélcímadatok elpazarolt postai költségeket és késedelmes fizetéseket és elégedetlen ügyfeleket okozhatnak. A vállalkozásoknak szükségük van egy automatizált megoldásra, amely ellenőrzi a cím adatokat, így a dokumentumok mindig a megfelelő vevőkhöz kerülnek és a megfelelő helyre.
Termelés, gyártás
Az elavult, lassú nyomtatási – és borítékolási és csomagolási folyamatok pénzbe kerülnek, míg a késő és elveszett dokumentumok megterhelik az erőforrásokat. A vállalkozásoknak csökkenteniük kell a felesleges költségeket, anélkül, hogy csökkentenék a hibákat.
Terjesztés
A kinyomtatott anyagok drágák, és sok vásárló inkább a digitális kommunikációt választja. A vállalkozásoknak szükségük van egy platformra, amely lehetővé teszi számukra, hogy zökkenőmentesen váltsanak a fizikai és a digitális csatornák között, hogy az ügyfeleknek a kívánt élményt nyújtsák.
Az új Pitney Bowes Relay Communications Suite vagy a PDF terminátor szoftvereink segítik a vállalkozásokat az ügyfelek kommunikációjának elsajátításában, mindent megadva számukra a pénzmegtakarításhoz és az ügyféladatok ellenőrzés alatt tartásához. Ennek eredményeként a Relay borítékoló gép felhasználók alacsonyabb költségeket, magasabb bevételeket és kivételes vásárlói elégedettséget mutatnak.
A Pitney Bowes Relay 3500 és 4500 és Relay 5000 valamint 7000 borítékoló gépekkel pedig különösen gyors és hatékony ügyfél kommunikáció és levelezés tud megvalósulni. A gépekbe beépített különféle vonalkód olvasókkal a megfelelő levél a megfelelő ügyfél kezébe kerül. Ráadásul hihetetlenül gyorsan.